7 micro hàbits per a perdre pes sense dietes ni rebot

Una alimentació saludable permet controlar el pes Hi ha petits hàbits que ens poden ajudar a perdre pes i millorar l'alimentació. 1. Planifica sempre que puguis els teus aliments, i tingues a casa un rebost amb ingredients per

Una alimentació saludable permet controlar el pes

Hi ha petits hàbits que ens poden ajudar a perdre pes i millorar l’alimentació.
1. Planifica sempre que puguis els teus aliments, i tingues a casa un rebost amb ingredients per a preparacions ràpides amb varietat de verdures i fruites.
2 Al moment de menjar, procura mastegar millor els teus aliments. Els gaudiràs més i afavoriràs el procés digestiu, evitant menjar porcions abundants.
3. Si menges fora de casa, segur trobaràs opcions saludables.
4. La hidratació és molt important, consumeix aigua natural i begudes lliures de sucres, en abundància.
5. Fes activitat física i exercici; no tot depèn només dels aliments. Pots començar per caminar o fer alguna cosa que t’agradi.
6. Aspectes emocionals com l’estrès i l’ansietat poden influir en la nostra manera d’alimentar-nos. Si sents que és el teu cas, busca suport i eines que t’ajudin a bregar davant aquestes circumstàncies.
7. Reconcilia’t amb la idea de nodrir el teu cos. No et centris solament en el pes. Una alimentació saludable podria permetre’t per si sola un millor control del pes, però, sobretot, proporcionar-te benestar.

Review overview
NO COMMENTS

Sorry, the comment form is closed at this time.